Super duper.
Tak for det.
Guide søges - på dansk eller engelsk
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Hej Gitte,
konsensus er at du har set at jeget er en illusion.
Og så er der også nogle stimmer som siger at det er en god idé at afvente lidt hvad der sker i de næste dage. Om oplevelsen på cyklen var bare en oplevelse, og hvad vil ske hvis dette glimt bliver til hverdag og historierne bliver ved med at vælte ind.
Hvordan har du det nu?
konsensus er at du har set at jeget er en illusion.
Og så er der også nogle stimmer som siger at det er en god idé at afvente lidt hvad der sker i de næste dage. Om oplevelsen på cyklen var bare en oplevelse, og hvad vil ske hvis dette glimt bliver til hverdag og historierne bliver ved med at vælte ind.
Hvordan har du det nu?
- Springeren
- Posts: 57
- Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Jeg har det helt fint, og jeg føler mig ret let. Jeg har det lidt som om, at jeg for det meste har kunnet ane solen bag det tætte skydække, men det var først forleden dag, da den kom frem og skinnede direkte på mig, at jeg 'vidste', den var der. Det er muligt, at det igen bliver overskyet, men jeg ved, at solen er der. Jeg skal ikke gætte på det, eller tro på andres forsikringer om, at den er der. Og så er det lige meget med skyerne. Alt det her i overført betydning, naturligvis. Jeg er simpelthen så glad.Hvordan har du det nu?
Det er en din ide at se de næste dage an, bare for at se, hvor skyerne bærer hen :).hvad vil ske hvis dette glimt bliver til hverdag og historierne bliver ved med at vælte ind.
- Springeren
- Posts: 57
- Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Godt!
Og da vi nu er i gang med at snakke, kan jeg ikke lade være at sige noget om det her:
Og da vi nu er i gang med at snakke, kan jeg ikke lade være at sige noget om det her:
Er der sol OG skyer?Det er muligt, at det igen bliver overskyet, men jeg ved, at solen er der. Jeg skal ikke gætte på det, eller tro på andres forsikringer om, at den er der.
Nemlig!Og så er det lige meget med skyerne.
- Springeren
- Posts: 57
- Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Lige nu er der ingen skyer. Mit øjeblik på cyklen brændte et gedigent hul i skydækket!Er der sol OG skyer?
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Det jeg er er ud efter er at skyer og sol er af den samme "substans". At skelne mellem sol og sky finder kun sted i tankerne.
Det er måske meget teoretisk hvis der ikke er en sky på himlen :) Men jeg er ret sikkert på at de dukker op igen. Men lad os nu se!
Det er måske meget teoretisk hvis der ikke er en sky på himlen :) Men jeg er ret sikkert på at de dukker op igen. Men lad os nu se!
- Springeren
- Posts: 57
- Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm
- Springeren
- Posts: 57
- Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Hahaha, det gik lige op for mig, at jeg har brugt 'Julemanden' til at forklare, at jeg ikke tror på Julemanden :):):)
- Springeren
- Posts: 57
- Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Hej Ingrid. Jeg er lidt usikker på, om jeg venter på spørgsmål, eller om jeg skal vende tilbage på egen hånd?
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Sorry, jeg har haft travlt idag... Jeg har ikke spørgsmål, men vil gerne høre hvordan det går med solen, skyerne og julemanden!?
- Springeren
- Posts: 57
- Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Dette er mit tredje forsøg på at skrive et svar i dag. Svarene bliver åbenbart ikke gemt, eller jeg bliver logget af, når jeg sender. Lige meget. Nu prøver jeg igen. Jeg siger det bare, hvis kommentarerne faktisk findes et sted i tråden, selvom jeg ikke kan se dem :)
Jeg synes ikke, at jeg har bemærket nogen af dem. 'Lige nu' udelukker helt julemanden, og egentlig også sol og skyer som billeder.
:):)Jeg har ikke spørgsmål, men vil gerne høre hvordan det går med solen, skyerne og julemanden!?
Jeg synes ikke, at jeg har bemærket nogen af dem. 'Lige nu' udelukker helt julemanden, og egentlig også sol og skyer som billeder.
Ikke noget problem. Jeg var blot i vildrede mht fremgangsmåden.Sorry, jeg har haft travlt idag
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Hej Gitte,
jeg tror der er ikke nogen vej udenom: du er bekræftet som "gatecrasher". Tillykke ;)
Jeg sender dig en besked.
KH
Ingrid
jeg tror der er ikke nogen vej udenom: du er bekræftet som "gatecrasher". Tillykke ;)
Jeg sender dig en besked.
KH
Ingrid
- Springeren
- Posts: 57
- Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Hov, tak :)
Tusind tak for dialogen!
Tusind tak for dialogen!
Re: Guide søges - på dansk eller engelsk
Selvtak! Det var en fornøjelse!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

