Guide søges - på dansk eller engelsk

Dansk, Nederlands, Suomeksi, Portuguesa
User avatar
Springeren
Posts: 57
Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Springeren » Thu Apr 16, 2015 6:06 pm

Super duper.
Tak for det.

User avatar
Ingen
Posts: 1643
Joined: Mon Sep 19, 2011 8:39 pm
Location: Denmark

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Ingen » Thu Apr 16, 2015 11:30 pm

Hej Gitte,

konsensus er at du har set at jeget er en illusion.

Og så er der også nogle stimmer som siger at det er en god idé at afvente lidt hvad der sker i de næste dage. Om oplevelsen på cyklen var bare en oplevelse, og hvad vil ske hvis dette glimt bliver til hverdag og historierne bliver ved med at vælte ind.

Hvordan har du det nu?

User avatar
Springeren
Posts: 57
Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Springeren » Fri Apr 17, 2015 9:42 am

Hvordan har du det nu?
Jeg har det helt fint, og jeg føler mig ret let. Jeg har det lidt som om, at jeg for det meste har kunnet ane solen bag det tætte skydække, men det var først forleden dag, da den kom frem og skinnede direkte på mig, at jeg 'vidste', den var der. Det er muligt, at det igen bliver overskyet, men jeg ved, at solen er der. Jeg skal ikke gætte på det, eller tro på andres forsikringer om, at den er der. Og så er det lige meget med skyerne. Alt det her i overført betydning, naturligvis. Jeg er simpelthen så glad.
hvad vil ske hvis dette glimt bliver til hverdag og historierne bliver ved med at vælte ind.
Det er en din ide at se de næste dage an, bare for at se, hvor skyerne bærer hen :).

User avatar
Springeren
Posts: 57
Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Springeren » Fri Apr 17, 2015 9:43 am

*fin

User avatar
Ingen
Posts: 1643
Joined: Mon Sep 19, 2011 8:39 pm
Location: Denmark

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Ingen » Fri Apr 17, 2015 9:48 am

Godt!

Og da vi nu er i gang med at snakke, kan jeg ikke lade være at sige noget om det her:
Det er muligt, at det igen bliver overskyet, men jeg ved, at solen er der. Jeg skal ikke gætte på det, eller tro på andres forsikringer om, at den er der.
Er der sol OG skyer?
Og så er det lige meget med skyerne.
Nemlig!

User avatar
Springeren
Posts: 57
Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Springeren » Fri Apr 17, 2015 10:34 am

Er der sol OG skyer?
Lige nu er der ingen skyer. Mit øjeblik på cyklen brændte et gedigent hul i skydækket!

User avatar
Ingen
Posts: 1643
Joined: Mon Sep 19, 2011 8:39 pm
Location: Denmark

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Ingen » Fri Apr 17, 2015 10:42 am

Det jeg er er ud efter er at skyer og sol er af den samme "substans". At skelne mellem sol og sky finder kun sted i tankerne.

Det er måske meget teoretisk hvis der ikke er en sky på himlen :) Men jeg er ret sikkert på at de dukker op igen. Men lad os nu se!

User avatar
Springeren
Posts: 57
Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Springeren » Fri Apr 17, 2015 10:50 am

Jeps :)

User avatar
Springeren
Posts: 57
Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Springeren » Fri Apr 17, 2015 1:04 pm

Hahaha, det gik lige op for mig, at jeg har brugt 'Julemanden' til at forklare, at jeg ikke tror på Julemanden :):):)

User avatar
Springeren
Posts: 57
Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Springeren » Mon Apr 20, 2015 4:03 pm

Hej Ingrid. Jeg er lidt usikker på, om jeg venter på spørgsmål, eller om jeg skal vende tilbage på egen hånd?

User avatar
Ingen
Posts: 1643
Joined: Mon Sep 19, 2011 8:39 pm
Location: Denmark

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Ingen » Mon Apr 20, 2015 10:08 pm

Sorry, jeg har haft travlt idag... Jeg har ikke spørgsmål, men vil gerne høre hvordan det går med solen, skyerne og julemanden!?

User avatar
Springeren
Posts: 57
Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Springeren » Tue Apr 21, 2015 11:54 am

Dette er mit tredje forsøg på at skrive et svar i dag. Svarene bliver åbenbart ikke gemt, eller jeg bliver logget af, når jeg sender. Lige meget. Nu prøver jeg igen. Jeg siger det bare, hvis kommentarerne faktisk findes et sted i tråden, selvom jeg ikke kan se dem :)
Jeg har ikke spørgsmål, men vil gerne høre hvordan det går med solen, skyerne og julemanden!?
:):)
Jeg synes ikke, at jeg har bemærket nogen af dem. 'Lige nu' udelukker helt julemanden, og egentlig også sol og skyer som billeder.
Sorry, jeg har haft travlt idag
Ikke noget problem. Jeg var blot i vildrede mht fremgangsmåden.

User avatar
Ingen
Posts: 1643
Joined: Mon Sep 19, 2011 8:39 pm
Location: Denmark

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Ingen » Tue Apr 21, 2015 1:10 pm

Hej Gitte,

jeg tror der er ikke nogen vej udenom: du er bekræftet som "gatecrasher". Tillykke ;)

Jeg sender dig en besked.

KH

Ingrid

User avatar
Springeren
Posts: 57
Joined: Tue Mar 10, 2015 6:12 pm

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Springeren » Tue Apr 21, 2015 1:24 pm

Hov, tak :)
Tusind tak for dialogen!

User avatar
Ingen
Posts: 1643
Joined: Mon Sep 19, 2011 8:39 pm
Location: Denmark

Re: Guide søges - på dansk eller engelsk

Postby Ingen » Tue Apr 21, 2015 1:44 pm

Selvtak! Det var en fornøjelse!


Return to “Other Languages”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests