Hei jadensydän,
Tarkistan, että haluatko sinä opastuksen täällä foorumilla vai etsitkö juttuseuraa?
Tällä hetkellä kukaan ei opasta suomeksi ja tämä foorumihan on pelkästään opastusta varten.
Facebookissa on Liberation Unleashed ryhmä, jossa voi keskustella, jos opastusta ei halua.
Ilmoitatko ...
Search found 157 matches
- Tue Jan 25, 2022 6:35 pm
- Forum: THE GATE
- Topic: I want only truth, and nothing but the Truth
- Replies: 1
- Views: 442
- Wed Nov 07, 2018 12:03 am
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Hei ja hienoa :)
Vaikuttaa siltä, että erillisyyden ydin "minä" on nähty sellaisena mikä se on. Sanana, uskottuna käsitteenä.
Se on ensimmäinen askel ja meillä on paljon uskottuja käsitteitä ja ajatusmalleja, jotka lähtevät yleensä purkautumaan tämän jälkeen. Jatka katsomista ja tarinan ...
Vaikuttaa siltä, että erillisyyden ydin "minä" on nähty sellaisena mikä se on. Sanana, uskottuna käsitteenä.
Se on ensimmäinen askel ja meillä on paljon uskottuja käsitteitä ja ajatusmalleja, jotka lähtevät yleensä purkautumaan tämän jälkeen. Jatka katsomista ja tarinan ...
- Mon Nov 05, 2018 5:26 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Tervehdys,
Minuuden tuntu säilyy ja vaikka sen kuvitteellisen olomuodon läpi näkee, niin se on vasta ensimmäinen askel eikä pura heti pitkään rakennettua sisältöään.
Koetko kuitenkin oivaltaneesi ja kokeneesi sen eron selkeänä, mikä on erilliseen minään uskomisen ja sen todellisen olomuodon ...
Minuuden tuntu säilyy ja vaikka sen kuvitteellisen olomuodon läpi näkee, niin se on vasta ensimmäinen askel eikä pura heti pitkään rakennettua sisältöään.
Koetko kuitenkin oivaltaneesi ja kokeneesi sen eron selkeänä, mikä on erilliseen minään uskomisen ja sen todellisen olomuodon ...
- Wed Oct 31, 2018 10:55 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Kerro myös onko jokin muuttunut siitä, kun aloitit tämän keskustelun ja jos on niin miten?
- Wed Oct 31, 2018 10:51 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Pahoittelen viivettä vastauksessani.
Voisitko kuvailla nyt tähän väliin miten koet minuuden tällä hetkellä. Miten se toimii ja mistä se rakentuu.
Voisitko kuvailla nyt tähän väliin miten koet minuuden tällä hetkellä. Miten se toimii ja mistä se rakentuu.
- Wed Oct 24, 2018 3:11 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Tervehdys,
Huomaatko nyt, että ajatukset seuraavat toistaan ja saavat aikaan vaikutelman, että niiden kuvailema sisältö olisi totta.
Jos ajattelet mennyttä tai tulevaa, poistut nyt-hetkestä. Se kaikki mikä todella on olemassa, ilmenee havainnointikeinojen avulla vain tässä hetkessä.
Katso ...
Huomaatko nyt, että ajatukset seuraavat toistaan ja saavat aikaan vaikutelman, että niiden kuvailema sisältö olisi totta.
Jos ajattelet mennyttä tai tulevaa, poistut nyt-hetkestä. Se kaikki mikä todella on olemassa, ilmenee havainnointikeinojen avulla vain tässä hetkessä.
Katso ...
- Thu Oct 18, 2018 12:45 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Tervehdys ja hienoa.
Tutkitaan seuraavaksi hieman muistia. Huomioi erottelukyky tarinan ja olevan välillä.
Lähes kaikki uskovat, että muistoajatus viittaa johonkin, mitä on tapahtunut.
Että muistoajatus on erilainen ajatus kuin muut ajatukset.
Mitä tarkalleen ottaen muisto on?
Tarkkaile ...
Tutkitaan seuraavaksi hieman muistia. Huomioi erottelukyky tarinan ja olevan välillä.
Lähes kaikki uskovat, että muistoajatus viittaa johonkin, mitä on tapahtunut.
Että muistoajatus on erilainen ajatus kuin muut ajatukset.
Mitä tarkalleen ottaen muisto on?
Tarkkaile ...
- Tue Oct 16, 2018 12:03 am
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Hei JP ja hienosti havainnoitu!
Prosessin näen kyllä,. Ruostumisen, kulumisen, muuttumisen.
Huomaa, että prosessi viittaa käsitteeseen eli havainnon tulkintaan, mikä tässä tapauksessa on värejä.
Eli ruostuminen, kuluminen, muuttuminen visuaalisesti ovat värejä joita ajattelu vertaa ...
Prosessin näen kyllä,. Ruostumisen, kulumisen, muuttumisen.
Huomaa, että prosessi viittaa käsitteeseen eli havainnon tulkintaan, mikä tässä tapauksessa on värejä.
Eli ruostuminen, kuluminen, muuttuminen visuaalisesti ovat värejä joita ajattelu vertaa ...
- Sun Oct 14, 2018 7:12 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Tervehdys,
Ihan aluksi pyydän sinua keskittymään pelkästään siihen mitä kysytään. Vastaa jokaiseen kysymykseen erikseen siten, että painettuasi Post Reply painiketta, mene kirjoittamaani postaukseen ja maalaa kysymys tai se kohta hiirellä, mihin olet vastaamassa. Vieritä tämän jälkeen postaukseni ...
Ihan aluksi pyydän sinua keskittymään pelkästään siihen mitä kysytään. Vastaa jokaiseen kysymykseen erikseen siten, että painettuasi Post Reply painiketta, mene kirjoittamaani postaukseen ja maalaa kysymys tai se kohta hiirellä, mihin olet vastaamassa. Vieritä tämän jälkeen postaukseni ...
- Thu Oct 11, 2018 3:40 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Tervehdys,
Ajatus siitä, että historiani ja elämäni ei olekaan minun kokemaa on hieman shokeeraava, ehkä surullinenkin.
Hieman kuin ystävä olisi menehtynyt.
Hienoa. Katso nyt historiaa ja menneisyyttä. Molemmat ovat pelkästään sanoja joihin liittyy käsitys. Niillä ei ole aistihavainnon ...
Ajatus siitä, että historiani ja elämäni ei olekaan minun kokemaa on hieman shokeeraava, ehkä surullinenkin.
Hieman kuin ystävä olisi menehtynyt.
Hienoa. Katso nyt historiaa ja menneisyyttä. Molemmat ovat pelkästään sanoja joihin liittyy käsitys. Niillä ei ole aistihavainnon ...
- Wed Oct 10, 2018 10:01 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Tervehdys,
Kysymykset eivät osoittaneet aivan tuota tarkasteltavaksi, mitä vastasit.
Kaikki on paljon yksinkertaisempaa. Koita jättää tarinoiden kuvailu pois. Älä etsi älyllisestä ajattelusta mitään, vaan kerro suorasta havainnosta käsin. Tämän oivaltaminen voi viedä hetken, mutta löytyy kyllä.
Nyt ...
Kysymykset eivät osoittaneet aivan tuota tarkasteltavaksi, mitä vastasit.
Kaikki on paljon yksinkertaisempaa. Koita jättää tarinoiden kuvailu pois. Älä etsi älyllisestä ajattelusta mitään, vaan kerro suorasta havainnosta käsin. Tämän oivaltaminen voi viedä hetken, mutta löytyy kyllä.
Nyt ...
- Wed Oct 10, 2018 11:44 am
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Hei ja hyvää havainnointia <3
Pilkotaan hieman lisää ja katso mistä ja miten erillisyys rakentuu.
Aloitetaan tunteista ja ajattelusta.
Pelko helpottaa.
Vain fyysinen reaktio, ei muuta.
Anna sen olla, älä anna mielesi takertua siihen.
Se on vain tunne.
Tunne ei ole minä.
Havaitsit hienosti ...
Pilkotaan hieman lisää ja katso mistä ja miten erillisyys rakentuu.
Aloitetaan tunteista ja ajattelusta.
Pelko helpottaa.
Vain fyysinen reaktio, ei muuta.
Anna sen olla, älä anna mielesi takertua siihen.
Se on vain tunne.
Tunne ei ole minä.
Havaitsit hienosti ...
- Tue Oct 09, 2018 1:27 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Hei JP ja kiitos rehellisestä pohjustuksesta.
Nyt ryhdytään tarkastelemaan, mikä ja missä se kokija on löydettävissä ja mistä tarinat ovat rakentuneet.
Katsotaan asioita ehkä hyvin erilaisesta kulmasta, mihin olemme oppineet.
Paljastetaan illuusion ydinuskomus.
Älä pahastu jos osoitan samoja ...
Nyt ryhdytään tarkastelemaan, mikä ja missä se kokija on löydettävissä ja mistä tarinat ovat rakentuneet.
Katsotaan asioita ehkä hyvin erilaisesta kulmasta, mihin olemme oppineet.
Paljastetaan illuusion ydinuskomus.
Älä pahastu jos osoitan samoja ...
- Mon Oct 08, 2018 4:23 pm
- Forum: Suomeksi
- Topic: Birth of a dragon
- Replies: 26
- Views: 15514
Re: Birth of a dragon
Tervehdys JP, jos sallit lyhenteen käyttämistä :)
Ja tervetuloa LU foorumiin. Hienoa, että löysit tiesi tänne.
Olen ainoa suomeksi opastava tällä hetkellä, joten toivon, että löydämme oikeat osoittimet, jotka toimivat juuri sinulle.
Autan mielelläni sinua osoittamalla tutkittavia seikkoja ja ...
Ja tervetuloa LU foorumiin. Hienoa, että löysit tiesi tänne.
Olen ainoa suomeksi opastava tällä hetkellä, joten toivon, että löydämme oikeat osoittimet, jotka toimivat juuri sinulle.
Autan mielelläni sinua osoittamalla tutkittavia seikkoja ja ...
- Mon Oct 01, 2018 6:01 pm
- Forum: THE GATE
- Topic: get it but don't got it
- Replies: 177
- Views: 16289
Re: get it but don't got it
Hi Caveman,
I have a situation and can’t be here for you as much as required, so I hope you don’t mind a fellow guide to continue with you?
This has nothing to do with you, to make sure.
You are right on tracks <3
I have a situation and can’t be here for you as much as required, so I hope you don’t mind a fellow guide to continue with you?
This has nothing to do with you, to make sure.
You are right on tracks <3

