ik ben bang dat ik het nooit zal zien!

Dansk, Nederlands, Suomeksi, Portuguesa
User avatar
Jorat
Posts: 68
Joined: Tue May 21, 2013 6:08 pm

Re: ik ben bang dat ik het nooit zal zien!

Postby Jorat » Thu Oct 10, 2013 8:05 am

Hoi Cypres,
Er kwam nog een vraag: vroeg me af hoe een stukje ik weg kan vallen... Is er wel iets weg? Wat is er werkelijk veranderd?

User avatar
Jorat
Posts: 68
Joined: Tue May 21, 2013 6:08 pm

Re: ik ben bang dat ik het nooit zal zien!

Postby Jorat » Tue Oct 15, 2013 3:54 pm

Alles goed Cypres?

User avatar
Cypres
Posts: 16
Joined: Wed Aug 14, 2013 6:21 pm

Re: ik ben bang dat ik het nooit zal zien!

Postby Cypres » Wed Oct 23, 2013 6:26 pm

Hallo Jorat,
Sorry, ik heb inderdaad niet meer op het forum gekeken. Ik heb aangenomen dat ik een nieuw bericht aangekondigd zou zien in mijn mailbox (outlook). Vandaag was dat zo. Daarom weet ik nu wel dat er een bericht is. Of ik er vorige keren overheen gekeken heb? Misschien wel....
Wat betreft je vraag: het is denk ik een kwestie van formulering. In contact met anderen blijft ik toch een handig woord in de communicatie. In deze zinnen heb ik het ook meerdere keren gebruikt.
Zien dat er geen ik is en nooit geweest, of de ik valt weg, of beter: de ik-gedachte valt weg.
Voor mij is dat allemaal een soort van hetzelfde. Woorden zijn trouwens minder belangrijk geworden, over veranderingen gesproken. Er is veel meer 'zijn' dan denken nu. Met anderen zijn en de verbinding voelen. Voelen dat we een zijn en mildheid. Soms als vanouds een oordeel maar ook meteen weten dat dat er is en loslaten. Een soort van boven mijn ervaringen hangen en ze veel meer waarnemen zonder erin te hangen of vanalles van te vinden. Maar er is ook meer directheid, reactie vanuit ervaren, zonder die eeuwige controle of het (Ik) wel goed is.
Alle ervaringen gaan idd door. En het is goed, ook als het niet goed is. Er is veel meer rust en openheid zelfs als er onrust is.
Is hiermee jouw vraag beantwoord?
Groeten
Cypres

User avatar
Jorat
Posts: 68
Joined: Tue May 21, 2013 6:08 pm

Re: ik ben bang dat ik het nooit zal zien!

Postby Jorat » Fri Oct 25, 2013 6:48 pm

Hoi Cypres,
De vraag kwam vanuit LU, niet van mij. Degene die m stelde heeft nog niet gereageerd, maar de bevestiging vanuit LU is er. Je krijgt binnenkort een bericht met de uitnodiging om op facebook deel te nemen aan de LU-groepen. Mocht ik je niet meer spreken hier of daar dan wens ik je nog een heel fijn ik-loos leven toe...

Hartelijke groet,

Jorat (mijn echte naam is Johan trouwens)


Return to “Other Languages”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests