Esittäytyminen

Welcome to the main forum. When you are ready to start a conversation, register and once your application is processed a guide will come to talk to you.
This is one-on-one style forum, one thread per green member.
Mangalananda

Esittäytyminen

Postby Mangalananda » Sat Aug 04, 2012 10:06 am

Hei kaikki!

Olen ollut huonoonninen yrittäessäni hankkia omaa opasta. "Billy" on opiskelemassa jotain, eikä ole vastannut viesteihini. Uusi yritys:
Olen Espoossa asuva psykoterapeutti, ja olen "harrastanut" henkistä etsimistä kolmisenkymmentä vuotta:Zen Buddhalaisuutta, J. Krishnamurti, Paramhamsa Yogananda SRF, Swami Satyananda Saraswati (jolta sain todella vaikuttavan initiaation ja jonka ashramissa asuin kahtena talvena Intiassa. Satyananda kuoli 2009.) James Swartz, John LeKay ja viimeisimpänä Jan Esmann, Kööpenhamina, jonka shaktipat oli suuri kokemus. Olen vetänyt Itsekyselijöiden Helsingin seudun ryhmää. Lisäksi joka aamuinen pranayama ja meditaatio. Vedän tällä hetkellä itse pientä meditaatioryhmää.

CV taitaa olla tässä. Henkiset harrastukseni ovar johtaneet minut niin pitkälle, että siirryn spontaanisti tilaan, jossa en enää identifioidu "Mangalanandaan" eli ei minää. Olen ei kukaan, joka voi tarkkailla omaa ruumistani aivan kuin ulkopuolista objektia. Samoin omaa asuntoani ym. Valitettavasti nämä tilat eivät pysy kuin päivän, korkeentaan 2 päivää. Vedantistit, kuten suuresti rakastamani Ramana Maharshi, sanovat tämän johtuvan siitä, että minulla on liiaksi raskauttavia vasanoita/samskaroja, jotka vetävät minut takaisin.

Terveisin,
Mangalananda

Iida

Re: Esittäytyminen

Postby Iida » Sat Aug 04, 2012 12:05 pm

Hei Mangalananda!

Hienoa että olet täällä.
Olen oppaasi MarieSophie.
Siirsin aloituksesi suomenkieliseen osioomme. Ketjusi löytyy nyt täältä:
http://liberationunleashed.com/nation/v ... 794#p24794

Ystävällisin terveisin,
MarieSophie

Mangalananda

Postby Mangalananda » Sat Aug 04, 2012 12:46 pm

Hei MarieSophie,

Allekirjoitan kyllä, mutta haluan sinun ymmärtävän, että aikaisemmat tietoni eivät ole tietoisen minäni hallinnassa, kuin osittain. Se, mitä olen oppinut ja ymmärtänyt, ovat osa nykyistä verbaalista identiteettiäni, kuten tekniset termit, kokemukset ym. Olen "while browsing here" huomannut, että muutkin käyttäjät ovat käyttäneet sanskritin kielisiä termejä ("samadhi" esimerkiksi).

Ystävällisin terveisin

Mangalananda

Iida

Postby Iida » Sat Aug 04, 2012 8:30 pm

Hei Mangalananda,

Jatketaan siis opastusta allaolevan linkin takana olevassa keskustelussa:
http://liberationunleashed.com/nation/v ... 794#p24794

Viestisi tuleva oikeaan paikkaan, kun tuolla keskustelussa vastaat Quick Reply-toiminnon kautta.

Marie

Return to “THE GATE”