Opas Oppaaksi :)

sam-iam

Opas Oppaaksi :)

Postby sam-iam » Tue Jul 02, 2013 12:16 pm

Hei,

katsellaan nyt ensiksi löytyisikö täältä Suomi-puolelta vapaata opasta työskentelemään kanssani, mutta en aristele liioin myöskään ottaakseni "haasteen vastaan" lontooksi. Olen tässä tovin lueskellut LU:n foorumeita ja olisin kiinnostunut herättelemään itseäni tällä prosessilla. Päivittäiseen dialogiin voin sitoutua, muutenkin tulee tässä koneen äärellä istuttua ;)

Elämää on katseltu hieman yli 30 vuoden ajan, polku on kulkenut organisoidusta "uskonnosta (evlut)" kysymyksiä kysymällä, etsimällä, unelmarikkaudella ja halulla tsempata muita myös toteuttamaan unelmiaan enemmän "New Thought" suuntaan... Viimeisen 16 vuoden ajan ollut kiinnostunut psykologiasta, henkisestä kasvusta ja ennen kaikkea siitä alitajunnan ja mielikuvituksen voimasta mikä jokaisessa ihmisessä on. Kuitenkin jokunen kivi on kengässä hiertämässä ja ehkäpä heräämällä tietoisuuteen siitä kuka "minä olen" ja kuka "minä en ole", voisi saavuttaa uusia ulottuvuuksia. Mutta nuo asiat voisin jättää sivummalle (for now) ja keskittyä tähän prosessiin.

Siispä kuka opas ottaa haasteen vastaan?

Kesäterkuin,

-sami

sam-iam

Re: Opas Oppaaksi :)

Postby sam-iam » Tue Jul 02, 2013 5:07 pm

Moikka!

Oikeastaan mä päätin, että rohkea rokan syö. Englanti on mulle näissä asioissa luonnollisempi kieli ilmaista itseäni, vaikka vasta 3. luokalla ala-asteella sen aikoinaan aloitin. Niin haluan vetää tän prosessin läpi på engelska. Kiitän ja kumarran... laitoin oppaan hakupyynnön kansainväliselle puolelle :)

Aurinkoista kesää!

-sami

Return to “Suomeksi”