Tervehdys!
Nyt alkaa tuntua siltä, että opasta kaivattaisiin. Parinkymmenen vuoden tauon jälkeen kiinnostuin henkisemmistä asioista taas 3 vuotta sitten ja runsas kuukausi sitten löysin sattumalta (onko sellaisia?) tämän saitin. Luin runsaat puolet Gateless Gatecrashersista ja olen lukenut useampaan kertaan Enlightening Quotesit ja koettanut niitä ymmärtää. Tämä kaikki tuntuu erittäin mielenkiintoiselta ja olen enemmän kuin halukas katsomaan kortit loppuun asti.
Mutta yhtä asiaa en saa millään mahtumaan kallooni: Aivan ilmiselvästi joku on tietoinen ympäristöstäni, touhuistani ja pääni sisällöstä. Mielestäni tämä joku olen MINÄ. Mutta jos minua ei ole olemassa, niin kuka ihme sitten kokee ja tajuaa tämän kaiken? Olen ollut tajuavinani, että tämän tapaiset ongelmat selviävät ns. suoralla katsomisella. Olen yrittänyt mutten ole oikein päässyt puusta pitkään. Epäilen, että katsomistaitoni ovat aika onnettomat.
Eli löytyisikö kärsivällistä opasta huononäköiselle etsijälle?
Opas hakusessa
Re: Opas hakusessa
Kärsimättömänä kaverina lähdin englanninkielisen oppaan matkaan, joten opashaku siis peruttu. Hauskaa kesää!