Je hoeft hier niet meer bezig te zijn. Waar zou je mee bezig moeten zijn?er spelen even heel veel dingen in mijn 'persoonlijke' leven die veel aandacht vragen. Dat geeft even weinig ruimte om hier mee bezig te zijn.
Met het je herinneren en je fijn of verheven voelen over het feit dat je hebt geconstateerd dat je je sleutesl niet kunt vinden?
Je hebt je droge constatering verward met de gevoelens die er OP DAT MOMENT bij kwamen (side effects). Deze ontdekking is er altijd. Wat je erbij voelt verandert van moment tot moment. (Iedereen trapt hier in :-) )k heb ook het gevoel weer heel ver af te staan van 'mijn ontdekking' en daar nu niet meer bij te kunnen.
Wanneer de dualiteit te pijnlijk wordt, wordt er vanzelf naar de constatering gegrepen om te kijken of die de pijn kan verlichten. Soms is dat het geval, soms niet. Trek die constatering telkens weer van de plank en kijk wat ie je kan zeggen over het huidige moment.
Er is nu conflict met hoe het is. Het zou anders moeten zijn en voelen. Zoals toen je de ontdekking deed want dat voelde lekkerder dan hoe het nu voelt. Vertel me, is er een groter lijden dan in strijd zijn met wat er is? (dit is geen rethorische vraag)
Kan je een IK vinden in dat conflict?
Kan je uberhaupt TWEE vinden in dit conflict?
grtz
Leonie