Hei!Tavalla tai toisella olet löytänyt tänne foorumille, ja se on hieno juttu. Olemme hyvän ja tärkeän asian äärellä. Varaa tästä ketju omaa työskentelyäsi varten postaamalla viesti alle.
Täällä LU:ssa aloitamme nämä dialogit käymällä muutama perusasiaa läpi alkajaisiksi. Toivon sinulta tämän opastusprosessin ajan seuraavia asioita:
Kuulostavatko nämä odotukset sellaisilta, joihin voit sitoutua?
- vastaat esittämiini kysymyksiin mahdollisimman rehellisesti ja avoimesti oman tämänhetkisen kokemuksesi perusteella. Se mitä olet lukenut aiemmin ei auta tässä prosessissa, vaan kyse on siitä, että tutkit itse omaa havaintoasi tässä hetkessä. Teen kysymykset useimmiten vain viimeisimmän vastauksesi pohjalta, joten saatan kysyä samaa asiaa useamman kerran keskustelun edetessä, jos se tuntuu tarpeelliselta.
- kirjoitamme molemmat pääosin vähintään kerran päivässä, kunnes yhdessä toteamme opastuksen päättyneeksi, minuuden fiktion läpinähdyksi. Olemme LU:ssa havainneet, että opastus toimii parhaiten kun yhteys on melko tiivis. Ilmoitetaan puolin ja toisin, jos tulee jokin este.
- jätät muun "henkiseen etsintään" liittyvän materiaalin sivuun tämän prosessin ajaksi, jotta voit keskittyä tutkimaan pyytämiäni asioita täysipainoisesti. Voit palata niihin opastuksen päätyttyä.
Jos kuulostavat, voidaan aloittaa.
Kertoisitko mitä odotat tältä opastusprosessilta? Kirjoita mahdollisimman tarkkaan kaikki, hassutkin, odotuksesi siitä, mitä ja miten vapautuminen muuttaisi elämässäsi ja millaista se olisi?
Väitän, että mikään elämässä ei ole persoonallista. Mikä on todiste välittömässä kokemuksessasi, että olet olemassa persoonallisena olentona tässä ja nyt?
Odotan tämän opastusprosessin avaavan silmiäni näkemään oleelliset asiat elämässä. Olen lukenut monenlaisia elämän oppaita, "kasvanutkin" , löytänyt uusia näkökulmia asioihin, mutta arki, piintyneet tapani, uskomukseni ... kierrän vain kehää. Mikä muuttuisi? : En kantaisi turhaan huolta asioista, joille en voi mitään, pelkoni hälvenisivät, olisin luovempi ja
minulla olisi enemmän annettavaa. Olisin perillä tässä hetkessä, aina oikeassa paikassa.
Tuo on täysin uusi ajatus, että mikään elämässä ei ole persoonallista. Persoona on melko ulkokohtaista, mitä syvemmälle sisimpään katsoo, itseään tai toista , sitä vähemmän on "persoonaa".