En osaa sanoa tarkalleen mitä pitäisi vielä tapahtua ennen kuin olisin valmis tietämään totuuden.Huomenta Jaakko,
On ok haluta vain vapautumisen hyvät puolet ja kokemukset. Osaatko sanoa, mitä pitäisi vielä tapahtua tai mitä sinun pitäisi vielä kokea ennen kuin olisit valmis tietämään totuuden?
Katso tämä video, tarvittaessa pariinkin kertaan:
http://www.youtube.com/watch?v=wyNwhK2Ur1c
Olemme tutkimassa sitä, viittaako sana ‘minä’ todellisuudessa mihinkään todelliseen.
Muuttaako sinun uskosi sitä asiaa? Muuttaako sinun uskosi sitä, onko joulupukki todellisuudessa olemassa?
Iida
Kyllä mulla on se halu löytää totuus. Käytän päivittäin monta tuntia aikaa näihin asioihin ja koitan soveltaa tätä tietoutta arjessa jatkuvasti.. olisi niin hienoa päästä nauttimaan elämästä, mutta tuntuu, että ennen kuin pystyn nauttimaan täytyy löytää tämä totuus. Mutta välillä nousee ajatus, että jotain arvokasta katoaa, jos menen syvemmälle. Se aiheuttaa aika lamaannuttava tunteen ja siksi otan varmaan aina vähän taka-askelia, kun olisi ratkaisun paikka. Vaikka en kyllä tiedä onko ratkaisu lähelläkään.
Määpä varaan näihin nyt aikaa taas ja kerron illemmalla tuntemuksista, koska en halua sanoa suoralta kädeltä tuohon jälleen yhtä robottimaista vastausta.Olemme tutkimassa sitä, viittaako sana ‘minä’ todellisuudessa mihinkään todelliseen.
Muuttaako sinun uskosi sitä asiaa? Muuttaako sinun uskosi sitä, onko joulupukki todellisuudessa olemassa?
Iida
-Jaakko