Page 3 of 3

Re: Van theorie naar beleving

Posted: Fri Jan 22, 2016 11:19 am
by Gabe
Hoi Hans,

eerst wil ik je bedanken! Je bent erg behulpzaam geweest. Tja, er is wel iets van benieuwdheid of het gidsen jou ook verder helpt, en wat je wel en niet herkent bij mijn beschrijvingen. Je hebt je eigen beleving erbij en ik ben altijd benieuwd naar wat mensen die hiermee bezig zijn ervaren. Maar het is helemaal aan jou of je zin hebt om daar over door te communiceren. Het was niet 'part of the deal' en hoeft ook helemaal niet.

met universele liefde,
Gabe

Re: Van theorie naar beleving

Posted: Fri Jan 22, 2016 11:28 am
by Loony
Ik zal daar later vandaag of dit weekend met alle plezier uitgebreid op antwoorden Gabe

Re: Van theorie naar beleving

Posted: Fri Jan 22, 2016 8:20 pm
by Gabe
leuk, neem je tijd