Door The Gate

Dansk, Nederlands, Suomeksi, Portuguesa
User avatar
Tompie
Posts: 8
Joined: Sun Jan 11, 2015 12:18 pm

Re: Door The Gate

Postby Tompie » Wed Jan 14, 2015 12:25 pm

Hi Peter,

Great, thanks!

Hmm Bali.., mijn dochter is er weg van, zelf ben ik er nog nooit geweest.
Neem rustig je tijd, als je thuis bent kunnen we verder praten, langs de andere kant dan.

In ieder geval een goeie (lange) vlucht en behouden thuiskomst.

Enjoy your trip -;)!
Tom


Return to “Other Languages”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests