En yrittänyt olla ajattelematta, joskus vain käy niin, ettei ajatuksia tule.
En tiedä yrititkö olla ajattelematta. Tämä ei ole kokeen tarkoitus. Tämän kokeen tarkoitus on yksinkertaisesti huomata mistä ajatukset tulevat ja mihin ne menevät. Kokeile uudestaan. Jos ajatukset nousevat muistista, missä tämä muisti on? Voitko osoittaa muistia sormella, siinä se on? Jos ajatukset tulevat aisteista, voitko osoittaa esim. näköä sormella, siinä se on?
Olen harrastanut ja harrastan meditointia, annan energiahoitoja, käyn itse energiahoidossa, opiskelen henkista tietoutta erään opettajan johdolla ja luen paljon henkistä kirjallisuutta. Esim. Eckhard Tollea jne. nyt tämän opastuksen ajaksi olen jättänyt kaiken lukemisen. En ole meditoinutkaan, mutta chakrojani olen puhdistanut.
Olen lapsena nähnyt edesmenneen isäni ja pari vuotta sitten kuolleeseen sisareeni olen silloin tällöin yhteydessä.
Ajatukset tulevat usein juuri aisteista, kun näen tai kuulen jotain, se herättää ajatuksen. Ajatukset, jotka tulevat muistista ..voin osoittaa päätäni, kyllä ja näkemääni voin osoittaa silmiäni jne. ok.
Voitko avata lisää sitä mitä tämä tarkoittaa?Jotenkin on vaikeaa ajatella, jopa tänään sattunut ikävä tapaus ei saa "jalansijaa" ja jää pyörimään ajatuksiin.
Meillä todettiin kosteusvaurio josta vakuutus korvaa vain osan, ja vaikka en pahemmin murehdi, olen vielä tänä syksynä murehtinut aika tavalla. Nyt jostain kumman syystä en murehdi enkä mieti asiaa, jotenkin tuntuu, että en voi asialle mitään ja se mitä on tapahtuakseen tapahtuu kuitenkin, mietin, ajattelen tai en.
Oikein hyvää viikonloppua sinulle, palataan maanantaina.