Mangalanandan one-on-one

Iida

Mangalanandan one-on-one

Postby Iida » Sat Aug 04, 2012 11:43 am

MAngalanandan esittäytyminen (kopioitu toisesta ketjusta:
Hei kaikki!

Olen ollut huonoonninen yrittäessäni hankkia omaa opasta. "Billy" on opiskelemassa jotain, eikä ole vastannut viesteihini. Uusi yritys:
Olen Espoossa asuva psykoterapeutti, ja olen "harrastanut" henkistä etsimistä kolmisenkymmentä vuotta:Zen Buddhalaisuutta, J. Krishnamurti, Paramhamsa Yogananda SRF, Swami Satyananda Saraswati (jolta sain todella vaikuttavan initiaation ja jonka ashramissa asuin kahtena talvena Intiassa. Satyananda kuoli 2009.) James Swartz, John LeKay ja viimeisimpänä Jan Esmann, Kööpenhamina, jonka shaktipat oli suuri kokemus. Olen vetänyt Itsekyselijöiden Helsingin seudun ryhmää. Lisäksi joka aamuinen pranayama ja meditaatio. Vedän tällä hetkellä itse pientä meditaatioryhmää.

CV taitaa olla tässä. Henkiset harrastukseni ovar johtaneet minut niin pitkälle, että siirryn spontaanisti tilaan, jossa en enää identifioidu "Mangalanandaan" eli ei minää. Olen ei kukaan, joka voi tarkkailla omaa ruumistani aivan kuin ulkopuolista objektia. Samoin omaa asuntoani ym. Valitettavasti nämä tilat eivät pysy kuin päivän, korkeentaan 2 päivää. Vedantistit, kuten suuresti rakastamani Ramana Maharshi, sanovat tämän johtuvan siitä, että minulla on liiaksi raskauttavia vasanoita/samskaroja, jotka vetävät minut takaisin.

Terveisin,
Mangalananda

Iida

Re: Mangalanandan one-on-one

Postby Iida » Sat Aug 04, 2012 12:00 pm

Hei Mangalananda,

huomasin esittäytymisesi one-on-one osastosta ja päätin siirtää sen tänne suomenkieliseen osioon.
Hienoa, että olet täällä.

Toivon sinulta tämän opastusprosessin ajan seuraavia asioita:
-vastaat esittämiini kysymyksiin mahdollisimman rehellisesti ja avoimesti oman tämänhetkisen kokemuksesi perusteella. Se mitä olet lukenut aiemmin ei auta tässä prosessissa, vaan kyse on siitä, että tutkit itse omaa havaintoasi tässä hetkessä.Tämä on erityisen tärkeä kohta, koska olet perehtynyt aiheeseen jo pitkään ja osaat varmaankin kirjoittaa hienosti lukemasi perusteella.
-kirjoitamme molemmat pääosin vähintään kerran päivässä, kunnes yhdessä toteamme opastuksen päättyneeksi, minuuden fiktion läpinähdyksi. Olemme LU:ssa havainneet, että opastus toimii parhaiten kun yhteys on melko tiivis. Ilmoitetaan puolin ja toisin, jos tulee jokin este.
-jätät muun "henkiseen etsintään" liittyvän materiaalin sivuun tämän prosessin ajaksi, jotta voit keskittyä tutkimaan pyytämiäni asioita täysipainoisesti. Voit palata niihin opastuksen päätyttyä.

Kuulostavatko nämä odotukset sellaisilta, joihin voit sitoutua?

Jos kuulostavat, voidaan aloittaa.

Kertoisitko mitä odotat tältä opastusprosessilta? Kirjoita mahdollisimman tarkkaan kaikki, hassutkin, odotuksesi siitä, mitä ja miten vapautuminen muuttaisi elämässäsi ja millaista se olisi?

Ystävällisin terveisin,
MarieSophie

Iida

Postby Iida » Sat Aug 04, 2012 12:02 pm

Vielä käytännön vinkki:
sivun alalaidassa on kohta "subscribe topic". Siitä klikkaamalla saat suoraan sähköpostiisi ilmoituksen uusista viesteistä tässä keskustelussa.

Iida

Postby Iida » Sat Aug 04, 2012 8:38 pm

Re: Esittäytyminen
by Mangalananda » August 4th, 2012, 2:46 pm

Hei MarieSophie,

Allekirjoitan kyllä, mutta haluan sinun ymmärtävän, että aikaisemmat tietoni eivät ole tietoisen minäni hallinnassa, kuin osittain. Se, mitä olen oppinut ja ymmärtänyt, ovat osa nykyistä verbaalista identiteettiäni, kuten tekniset termit, kokemukset ym. Olen "while browsing here" huomannut, että muutkin käyttäjät ovat käyttäneet sanskritin kielisiä termejä ("samadhi" esimerkiksi).

Ystävällisin terveisin

Mangalananda

Iida

Postby Iida » Sat Aug 04, 2012 8:47 pm

Ymmärrän toki. Ja on hyvä tietää taustaasi, jotta ymmärrän millaisista lähtökohdista kirjoitat.

Vastaisitko nyt vielä näihin odotuksiasi koskeviin kysymyksiini:
Kertoisitko mitä odotat tältä opastusprosessilta? Kirjoita mahdollisimman tarkkaan kaikki, hassutkin, odotuksesi siitä, mitä ja miten vapautuminen muuttaisi elämässäsi ja millaista se olisi?
Marie

Iida

Postby Iida » Mon Aug 06, 2012 5:25 am

Huomenta Mangalananda!

Löysithän tiesi tähän keskusteluketjuun?

Oletko ehtinyt miettiä kysymyksiäni?
Eli mitä odotat tältä prosessilta?
Millaisia odotuksia sinulla on siitä, mikä muuttuisi ja miten jos näkisit peruuttamattomasti minuuden fiktion läpi?

Vastaustesi ei tarvitse olla viimeisteltyjä, itse asiassa on parempikin, että vain kirjoitat sen mitä ensimmäisenä mieleesi tulee. Se kertoo minulle paremmin tämänhetkisestä tilanteestasi.

Vastauksiasi odottaen
Marie

Ps. Kannattaa klikata sivun alalaidasta kohtaa "Subscribe Topic", niin saat sähköpostiisi ilmoituksen uusista sinulle kirjoittamistani viesteistä ja pääset helposti lukemaan ne.

Iida

Postby Iida » Wed Aug 08, 2012 1:11 pm

Hei taas!

Mitä kuuluu?
Onko jotain miten voisin auttaa, että opastusprosessi pääsisi alkamaan?

Marie

Iida

Postby Iida » Thu Aug 09, 2012 8:20 pm

Hei Mangalananda

Sain viestisi sähköpostiini ja olen vastannut sinulle meiliosoitteeseesi.

Ystävällisin terveisin,
MarieSophie

Return to “Suomeksi”