Etsin opasta

Mirella

Re: Etsin opasta

Postby Mirella » Fri Sep 21, 2012 4:21 pm

Hmmm... En ole oikein osannut kirjoittaa mitään tänne. Ei ole sillä tavalla motivaatiota "todistella" sitä mitä kokee. Tällä hetkellä on aika rauhallinen olo.

Joitakin päiviä sitten vaivuin hetkellisesti merkityksettömyyden synkkyyteen. Koin "minättömyyden" jonkin aikaa lannistavana. Ajatus oli että mitä väliä millään on, "minua" ei ole, ja kaikki tapahtuu automaattivaihteella joka tapauksessa, halusin tai en, en voi mihinkään vaikuttaa koska "minua" ei ole. Parin päivän ajan koin elämän täysin merkityksettömäksi näiden ajatusten johdosta. Miksi olla edes olemassa kun kaikki tapahtuu automaattisesti? Siksi en halunnut kirjoittaa myöskään tänne, koko sivusto tuntui kaiken keskellä melko turhalta.

Nyt ajatuksen rakenne on jo hieman muuttunut. Elämän merkityksettömyys ei ahdista. Edelleen koen kaiken vain tapahtuvan ja jos en osaa "päättää" jotain, voin vain rentoutua ja odottaa rauhassa että mitä tapahtuu. Lopulta aina jotain tapahtuu ja sitten mennään sen mukaan. En nyt osaa sen paremmin kuvailla olotilaani. Minulla ei ole motivaatiota jatkaa opastuskeskustelua. Tiedän itse mitä koen ja se riittää minulle.

Return to “Suomeksi”